zondag 31 augustus 2014

Boek In licht voor mijn ogen



IN LICHT VOOR MIJN OGEN

In januari 2012 werd ik mij bewust van het bijzondere contact met mijn ongeboren kindje. Vanaf dat moment hebben wij vele en vooral mooie, lieve en bijzondere gesprekken met elkaar gevoerd.
Zij heeft mij verteld over haar leven, vanuit de sfeer van waar zij in leeft. Ook spraken wij over mijn leven, vanuit de sfeer van waar ik in leef. In elk gesprek dat wij samen voerden werd ik steeds bewuster van mijn bestaan.

Haar wijze en liefdevolle woorden omringd met zilveren lichtvonkjes, hebben mij inzicht gegeven waardoor ik met andere ogen ben gaan kijken naar twee werelden die een éénheid vormen in al hun kracht.

Aan het eind van mijn manuscript ontstond het voorwoord, omdat ik na het schrijven ervan besloten had om het uit te willen geven in de vorm van een boek. Niet vooraf wetende dat dit de bedoeling zou zijn - ik schreef voornamelijk voor mijzelf -. Waarom ik hier toe besloten heb is puur om dit verhaal te delen met anderen. Ik ben van mening dat antwoorden op jouw levensvragen gevoelsmatig kunnen worden ingegeven bij het lezen van dit boek.

Paperback | 270 pagina’s | Geïllustreerd.
Nur. 720 Esoterie - filosofie
ISBN/EAN: 978-90-805098-9-4
Foto: Exoplanet Tau Boötis © ESO/Digitized Sky Survey 2

Lees meer op mijn website klik hier >>

Joke




Geen opmerkingen:

Een reactie posten